poniedziałek, 8 października 2012

Clarins, Skin Illusion Mineral & Planet Extracts SPF 10, 30ml

Pierwszym kosmetykiem, który postanowiłam Wam zrecenzować jest podkład mineralny
Clarins Skin Illusion.


PRODUCENT:

„Sercem formuły są mineralne oraz roślinne składniki aktywne wybrane ze względu na ich transparentność i pokrewieństwo ze skórą.
Rezultat: niesamowicie piękna, rozświetlona i gładka cera. Wtapia się w skórę, pozostawiając ją nawilżoną i doskonale gładką.


 Tekstura: płynny

Działanie: nawilżające, [mineralisiert]

Rodzaj skóry: skóra normalna, skóra mieszana

 
Stosowanie:

Niewielką ilość podkładu rozprowadź za pomocąopuszków palców lub pędzla na twarzy. Nałóż podkład od środka na zewnątrz. Zacznij aplikować od brody, następnie nos, policzki, zakończ na czole. Zakończ aplikację dociskając powoli i delikatnie od środka na zewnątrz." (douglas)



 
Skład:

„Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Isononyl Isononanoate, Butylene Glycol, Alcohol, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, PEG/PPG-20/15 Dimethicone, Nylon-12, Magnesium Sulfate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Silica, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxethyl Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Parfum/Fragrance, Glycerin, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Disodium Stearoyl Glutamate, Ethylhexyglycerin, Methylpropanediol, Mica, Disodium EDTA, Hydroxyethyl Urea, Sorbic Acid, Hydrated Silica, Asparagopsis Armata Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Phenoxyethanol, Lapsana Communis Flower/Leaf/Stem Extract, Algin, Acacia Senegal Gum, Opal Powder, Carbomer” (wizaż)


Składniki a działanie:

"Złożony kompleks optymalizujący światło, który przechwytuje, rozprasza i potęguje je dając niezrównany blask: naturalne, promienne, transparentne wykończenie. Nawilżenie gwarantują mikrogąbeczki alg brunatnych i gumy akacjowej, które walczą z odwodnieniem. Zielona herbata, filtry UV-A i UV-B, witamina E, filtr mineralny SPF 10: działanie przeciw wolnym rodnikom i ochrona przed czynnikami zewnętrznymi.” (Douglas)

 

MOJE DOŚWIADCZENIE Z KOSMETYKIEM:

Producent podaje, że krycie mieści się w przedziale od lekkiego do średniego w zależności od ilości nałożenia produktu. Wg mnie jest ono zdecydowanie lekkie- zresztąchyba trudno spodziewać się super krycia po podkładzie mineralnym. Dlatego może nie przypaść do gustu osobom, którym zależy na zatuszowaniu niedoskonałości i większych przebarwień. Osobiście szukałam czegoś nawilżającego i z filtrem słonecznym, ponieważ stosuję kuracje antytrądzikowe, które sprawiają, że mam tą cerę bardzo odwodnioną.


Charakterystyka:


·          jest w szklanej, eleganckiej buteleczce z pompką;

·         konsystencja jest dość lejąca;

·         ma piękny zapach;

·         pozostawia satynowe wykończenie

·         u mnie nie ciemnieje;

·         super stapia się ze skórą;

·         nawilża;

·         nie zatyka porów, nie powoduje jakichkolwiek wyprysków;

·         rozświetla;

·         nie zauważyłam żeby uwidaczniał włoski;

·         w miejscach, gdzie skóra produkuje więcej sebum pojawia się nieestetyczne błyszczenie, dlatego nie polecałabym podkładu osobom ze skórą tłustą; trzeba zmatowić co jakiś czas;

·          po ok. 7 godzinach zaczyna znikać z twarzy ( przynajmniej u mnie)

·          czasami przy aplikacji zaczyna się mazać na buzi jednocześnie szybko nie zasycha i można dłużej go nakładać;

·          cena waha się w granicach 114-145 PLN

 

Ogólnie mówiąc jestem na tak, jednak mam cerę problematyczną i u mnie nie spisuje się z kryciem. Można powiedzieć, że używam go kiedy moja cera ma lepsze dni, potrzebuje zdecydowanie nawilżenia lub mieszam go z innymi podkładamiJ

Ważne jest także dobranie idealnego odcienia.