niedziela, 11 listopada 2012

Clinique, High Impact Extreme Volume Mascara


Pogrubiający tusz do rzęs.

 
PRODUCENT:

„Tusz do rzęs, który ekstremalnie pogrubia rzęsy i zwiększa ich objętość, a jednocześnie rozdziela je i wydłuża. Dzięki specjalnej formule nie rozmazuje się i nie kruszy. Unikalna szczoteczka umożliwia precyzyjną aplikację. Bezpieczny dla wrażliwych oczu oraz osób noszących szkła kontaktowe. Przetestowany okulistycznie” (Clinique)


 
MOJE DOŚWIADCZENIE Z KOSMETYKIEM:

Szukałam tuszu, który sprawi, że moje rzęsy staną się bardziej widoczne. Zależy mi na pogrubionych rzęsach, ponieważ wtedy oczy wydają się dużo większe. A ja niestety jestem posiadaczką niedużych oczu:/  Mogę się z czystym sercem zgodzić z producentem, że tusz pogrubia i lekko wydłuża rzęsy jednak co do rozdzielania mam pewne wątpliwości. Tusz strasznie obkleja rzęsy, słabo je rozdziela nawet przy malowaniu ich metodą zygzaka. Ponadto bardzo łatwo jest przesadzić z ilością.  Do tego szczoteczka jest bardzo długa co lekko utrudnia aplikację.


Charakterystyka:

·         eleganckie opakowanie;

·         długa szczoteczka- mi utrudnia aplikację;

·         neutralny zapach;

·         mocno napigmentowany;

·         dosyć skomplikowana aplikacja, ponieważ kiedy przeciągniesz rzęsy szczoteczką pierwszy raz , masz posklejane rzęsy, kiedy chcesz je rozczesać aplikuje się kolejna warstwa produktu, dlatego łatwo o przesadę;

·         trudno się zmywa;

·         odbija mi się pod łukiem brwiowym po kilku godzinach;

·         nie osypuje się;

·         nie rozmazuje;

·         jest nienaruszony przez cały dzień;

·         mega pogrubia;

·         lekko wydłuża;

·         słabiutko rozdziela;